Regulamin
- Strona główna
- Regulamin
§1 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa ogólne warunki kupna i sprzedaży produktów oferowanych przez markę i sklep Apus Wood Design, którego właścicielem jest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością pod nazwą:
Apushouse Sp. z o.o.
z siedzibą pod adresem: Dąbrowa Górnicza 42-530, ul. Transportowa 41
o numerze NIP: 629 246 79 94, oraz REGON: 243 403 729
adres e-mail: biuro@apuswood.pl, telefon: 668 616 727
zwana dalej „Sklepem”.
2. Sklep jest właścicielem strony internetowej pod adresem www.apuswood.pl
Sklep prowadzi działalność i realizuje zamówienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, innych państw Unii Europejskiej oraz, według indywidualnych ustaleń z Klientem, na terytorium wybranych państw nienależących do Unii Europejskiej.
3. Sprzedawca świadczy głównie usługi sprzedaży Towarów stanowiących rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według indywidualnej specyfikacji wskazanej przez Klienta, służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Towar po złożeniu zamówienia i zawarciu umowy jest produkowany indywidualnie dla Klienta według podanej przez niego specyfikacji. W sytuacji gdy Sprzedawca będzie oferował do sprzedaży produkt gotowy (zwany dalej Towarem gotowym), okoliczność ta będzie wyraźnie oznaczona przy opisie Towaru na stronie sklepu internetowego.
4. Postanowienia niniejszego Regulaminu realizują wymogi nałożone ustawą z dn. 30 maja 2014 r (Dz. U. 2014 poz. 827) o prawach konsumenta (zwana dalej Ustawą). Postanowienia zawartych na jego podstawie umów, mniej korzystne dla konsumenta niż przepisy Ustawy są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy.
5. Przed złożeniem zamówienia Klient zobowiązany jest zapoznać się i zaakceptować niniejszy Regulamin. Akceptacja Regulaminu jest warunkiem koniecznym korzystania z usług naszego Sklepu.
§2 Ochrona danych osobowych
1. Dane osobowe naszych Klientów podlegają przetwarzaniu wyłącznie w celu realizacji zamówienia lub do celów marketingowych naszego sklepu, jeśli Klient wyrazi na to dobrowolnie zgodę.
2. Administratorem zbioru danych osobowych Klienta jest sklep Apus Wood Design. Dane osobowe nie są udostępniane innym firmom ani osobom nieupoważnionym zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 1997r. Nr 133, poz. 883). Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone przez Apus Wood Design zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa i zgodnie z Polityką Prywatności.
3. Każdy Klient ma prawo do wglądu w swoje, przechowywane przez nas dane osobowe oraz do ich zmiany lub aktualizacji, żądanie w tym zakresie może zostać złożone na adres: biuro@apuswood.pl
4. Dokonując zamówienia w naszym sklepie Klient zostaje poproszony o podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia, które obejmują adres mailowy, telefon kontaktowy, dane osobowe do wystawienia faktury imiennej bądź na firmę oraz adres dostawy.
§3 Produkty i ceny
1. Wszystkie ceny podawane na stronie są wyrażone w polskich złotych (PLN) i są to ceny wartości brutto.
2. Apus Wood Design ma w swojej ofercie produkty z naszego sklepu na www.apuswood.pl według podanych parametrów i indywidualnej specyfikacji, produkty personalizowane pod względem wymiaru/ wykończenia / formy oraz produkty stworzone od początku według projektu indywidualnego dla klienta.
3. Zwykle proponowane przez klienta zmiany w personalizacji mebla są możliwe do przeprowadzenia, jednak należy najpierw skontaktować się z nami mailowo, telefonicznie lub przez formularz kontaktowy na stronie, by ustalić charakter modyfikacji. W przypadku chęci zamówienia indywidualnego projektu mebla, należy skontaktować się z nami mailowo, telefonicznie lub przez formularz kontaktowy na stronie.
4. W przypadku wyboru jednego z produktów dostępnych w naszym sklepie o oryginalnym wymiarze i wykończeniu farbą w stopniu połysku: półmat lub półpołysk, cena podana na stronie nie ulega zmianie. W przypadku wyboru innego koloru wosku olejnego do szuflad z naszej palety również nie ma wpływu na cenę mebla. Do ceny podanej na stronie nie zostanie doliczony koszt wysyłki, jeśli będzie ona realizowana na terenie Polski. W przypadku przesyłek za granicę, cena transportu będzie ustalona indywidualnie z klientem w zależności od kraju docelowego i gabarytów przesyłki.
5. W przypadku realizacji indywidualnego zamówienia według projektu stworzonego na potrzeby Klienta lub w przypadku realizacji mebla personalizowanego, cena oraz koszt wysyłki zostanie ustalona z Klientem indywidualnie, drogą mailową.
6. Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania zmian w cenach produktów dostępnych w sklepie, także w trakcie akcji wyprzedażowych i promocyjnych.
§4 Przebieg transakcji
1. W celu zakupienia konkretnego produktu dostępnego w naszym sklepie, Klient finalizuje zamówienie przez stronę internetową lub drogą mailową. By dokonać zamówienia przez stronę www, należy na stronie wybranego produktu dodać go do koszyka i przejść na stronie koszyka cały proces składania zamówienia, wybierając sposób dostawy, płatności oraz podając dane potrzebne do realizacji zamówienia. By dokonać zamówienia drogą mailową, należy złożyć zapytanie o produkt w jednym z formularzy kontaktowych dostępnych na stronie www lub przesłać zapytanie na nasz adres biuro@apuswood.pl
2. Po złożonym zleceniu Klient jest informowany o przebiegu realizacji zamówienia drogą mailową, może również kontaktować się z nami telefonicznie. Klient zobowiązany jest do kontaktu z nami w przypadku, jeśli zamówienie wymaga jakichkolwiek zmian (danych do wysyłki bądź samego produktu). Jeśli zmiany dotyczą produktu, mogą zostać wprowadzone jedynie po kontakcie ze strony Klienta i przed przystąpieniem przez nas do faktycznej produkcji mebli.
3. W celu złożenia zamówienia na produkt niedostępny w naszym sklepie, ale według indywidualnego projektu, Klient składa do nas zapytanie poprzez formularz na stronie lub drogą mailową. Wszystkie szczegóły technologiczne oraz wykonawcze ustalane są drogą mailową z Klientem. Projekty są wliczone w wycenę produktu. Istnieje możliwość naniesienia zmian do przesłanych projektów, jeśli Klient ma do nich uwagi. Za przyjęcie przez nas zamówienia uważa się moment, w którym Klient i sklep Apus Wood Design doprecyzują wszystkie szczegóły techniczne, cenę za produkt oraz wpłynie zaliczka lub całość kwoty na konto sklepu. Do projektowania przystępujemy po przyjęciu zamówienia.
4. Otrzymanie przez Klienta wiadomości mailowej z potwierdzeniem złożonego zamówienia (podsumowanie, faktura pro forma) jest równoznaczne z zawarciem umowy kupna-sprzedaży pomiędzy sklepem Apus Wood Republic a Klientem.
5. Korektę do swojego zamówienia Klient może wprowadzać do momentu wysłania przez nas potwierdzenia przyjęcia zamówienia drogą mailową. Klient może również wycofać swoje zamówienie zanim zostanie ono potwierdzone przez Sklep. W wypadku opłaconego zamówienia Sklep zwraca wpłacone pieniądze niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
6. Sklep Apus Wood Design ma prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia w przypadku, gdy podane przez Klienta dane są niepełne lub błędne, a uzyskanie prawidłowych informacji jest niemożliwe z winy Klienta. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych, spróbujemy skontaktować się z Klientem w celu ich uzupełnienia lub sprostowania.
7. Klient po wysłaniu zamówienia dokonuje zapłaty za produkt poprzez przelew bankowy. Do realizacji zamówienia przystępujemy w momencie zaksięgowania wpłaty (całości lub przedpłaty) na naszym koncie bankowym.
8. Czas realizacji zamówienia od jego przyjęcia do momentu wysyłki produktu do Klienta wynosi średnio 12-16 tygodni w zależności od ilości otwartych projektów.
9. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego w naszej siedzibie lub wcześniej ustalonym punkcie, umawiamy się indywidualnie z Klientem na termin odbioru przy założeniu, że Klient będzie wyposażony w odpowiedni środek transportu do przewozu towaru. Odpowiednie spakowanie i zabezpieczenie mebli stoi wówczas po stronie Sklepu.
10. Produkt zamówiony przez Klienta w naszym sklepie dostarczamy za pośrednictwem firm przewozowych. Koszt wysyłki na terenie Polski jest wliczony w cenę produktu. Klient zostanie poinformowany o możliwym nadaniu przesyłki odpowiednio wcześniej, staramy się zawsze umawiać dogodny dla obydwu Stron termin dostawy.
11. Wraz z towarem wydawana jest faktura imienna. Jeśli Klient chce otrzymać fakturę na działalność gospodarczą, zobowiązany jest podać w momencie złożenia zamówienia numer NIP firmy. Jesteśmy ekologiczni, dlatego fakturę Klient otrzyma zawsze w momencie złożenia lub wysyłki zamówienia w formie elektronicznej i drogą mailową.
§5 Płatności
1. Warunkiem realizacji zamówienia jest wpłata należności wynikającej z otrzymanego potwierdzenia zamówienia.
2. Klient może dokonać płatności za pomocą:
a) przelewu bankowego na konto – 54 1030 0019 0109 8503 0005 4300
b) gotówki przy odbiorze osobistym.
3. W przypadku przedpłaty zaliczki, pozostałą część kwoty Klient zobowiązany jest zapłacić przelewem tradycyjnym w momencie otrzymania potwierdzenia od Sklepu, o wykonanym zleceniu indywidualnym i planowanej dostawie. Sklep nada do Klienta zamówione produkty dopiero po zaksięgowaniu pozostałej kwoty na koncie lub po przesłaniu potwierdzenia przelewu.
§6 Dostawa
1. Dostarczając do Klienta meble, korzystamy z usług zaprzyjaźnionych przewoźników, czas dostawy to 1-3 dni robocze od momentu wysłania.
2. Meble przyjeżdżają w całości, bez konieczności ich montażu.
3. Meble mają sporą wagę i swoje wymiary, więc pamiętajmy, że do ich wniesienia niezbędna będzie pomoc 2-3 osób, w zależności od gabarytu.
4. Na terenie Polski dostawa jest darmowa, ale nie obejmuje wniesienia.
Nasze meble wysyłamy wszędzie, za granicę i również poza Europę. W przypadku wysyłki poza granice Polski paczkę wyceniamy indywidualnie. Napisz do nas wiadomość, podając modele mebli oraz miasto i kod pocztowy. Wrócimy do Ciebie jak tylko z przewoźnikiem wspólnie ustalimy cenę dostawy.
§7 Reklamacje
1. Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien dokładnie sprawdzić paczkę i otrzymany produkt oraz niezwłocznie poinformować nas o ewentualnych usterkach, ewentualnie spisać protokół szkody w obecności kuriera oraz sfotografować uszkodzenie. Wszystkie dokumenty potrzebne do reklamacji przesyłki (protokół szkody, zdjęcia uszkodzenia) Klient zobowiązany jest wysłać mailowo niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później niż w terminie 48 godzin od otrzymania przesyłki.
2. W przypadku reklamacji produktu, który został uszkodzony w trakcie transportu i z winy przewoźnika, sklep Apus Wood Design będzie wnioskował o zwrot kosztów przesyłki(podwójne przewoźne – przesyłka zwrotna do sklepu oraz przesyłka ponowna do Klienta) do firmy przewozowej. Produkt zostanie zwrócony najszybciej jak to możliwe przez sklep Apus Wood Design, a roszczenia względem przewoźnika Sklep dochodzić będzie nie angażując Klienta i po niezwłocznym zwróceniu produktu do pracowni na swój koszt.
3. Klient ma obowiązek spakować uszkodzony produkt w taki sam sposób, w jaki do niego dotarł. Jeśli paczka w trakcie odbioru została otwarta, Klient musi samodzielnie zabezpieczyć produkt w brakujące elementy. Szczególnie istotne jest, by paczka składała się z kilkukrotnej warstwy folii bąbelkowej oraz folii stretch – w szczególności rogi mebla i nóżki.
4. Naprawa uszkodzonego w transporcie produktu zostanie przeprowadzona najszybciej jak to możliwe. Klient musi jednak liczyć się z tym, że proces ten może przedłużyć się w przypadku bardzo dużego uszkodzenia. Jeśli bowiem produkt będzie musiał zostać zbudowany od nowa z powodu drastycznych szkód, sklep Apus Wood Design w pierwszej kolejności oczekiwać będzie na decyzję ubezpieczyciela firmy przewozowej odnośnie odszkodowania (pokrycia kosztów naprawy) i dopiero po jej rozpatrzeniu przystąpi do naprawy produktu. Jeśli natomiast szkoda nie jest duża, produkt zostanie naprawiony jak najszybciej to możliwe i odesłany do Klienta niezwłocznie. Wówczas Klient nie musi oczekiwać na zakończenie całego procesu reklamacji i odszkodowania. Termin naprawy zostanie uzgodniony indywidualnie z Klientem i zależny jest od ilości aktualnie otwartych projektów.
5. Klient będący osobą fizyczną, nabywającą gotowy produkt (jeżeli jest tak oznaczony w sklepie), może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, składając oświadczenie drogą mailową, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia zakupionego produktu.
6. W odniesieniu do Towaru stanowiącego rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według indywidualnej specyfikacji wskazanej przez Klienta, służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, zgodnie z treścią art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 powyższej ustawy.
7. Zwrotu nie można dokonać w przypadku zamówienia produktów tworzonych na indywidualne zamówienie ani w przypadku personalizowanych produktów z naszego sklepu. Jeśli w momencie złożenia zamówienia oryginalny produkt został w jakikolwiek sposób zmieniony (wymiar, wykończenie, itd.), nie podlega on zwrotowi. Nie dotyczy to oczywiście sytuacji, w której otrzymany produkt odbiega od ustalonego wspólnie projektu oraz ustaleń dotyczących wymiaru czy wykończenia. W takim wypadku zwrot zostanie przez nas przyjęty bezzwłocznie.
8. Wszystkie produkty będące w ofercie naszego sklepu są produkowane na bieżąco i fabrycznie nowe oraz objęte są gwarancją producenta na okres 12 miesięcy od daty zakupu. Sklep Apus Wood Design zobowiązuje się do pozytywnego rozpatrzenia gwarancji w przypadku, gdy dany produkt był wykorzystywany zgodnie z zaleceniami producenta i posiadał wadę techniczną. Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń związanych z codziennym użytkowaniem produktu, takich jak zadrapania, zarysowania, obicia, lub wynikających z nieprawidłowego użytkowania.
9. Przed wysłaniem towaru w celu reklamacji, należy skontaktować się pod nr tel. +48 668 616 727 lub mailowo: biuro@apuswood.pl – w przeciwnym razie reklamacja nie będzie rozpatrzona. W zgłoszeniu Klient powinien dokładnie opisać wadę, podać datę zakupu oraz określić swoje żądanie. Klient w odpowiedzi zwrotnej otrzyma informacje dotyczące przesłania wadliwego towaru do Sklepu. Reklamowany produkt należy przygotować do wysyłki przez umówioną przez Sklep firmę przewozową, która odbierze towar w uzgodnionym terminie.
10. Koszty przesyłki reklamowanego produktu ponosi Klient, jeśli reklamacja dotyczy stanu produktu po użytkowaniu go. Koszty obejmujące cenę produktu oraz koszt dostawy do Klienta sklep Apus Wood Design zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i uznaniu reklamacji za zasadną, nie później niż w terminie 14 dni. Nasz sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem lub na nasz koszt – taki produkt zostanie ponownie odesłany do Klienta na jego koszt.
11. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady zakupionego towaru, przy czym wadą nie może być kolor ani stopień połysku wybrany przez Klienta poprzez podanie numeru barwy z palety NCS, Klient zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002, Nr 141, poz. 1176), ma prawo do żądania doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy – chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.
12. Reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Klient zostanie poinformowany o decyzji w sprawie reklamacji drogą mailową. Uszkodzony produkt nasz sklep postara się naprawić lub wymienić na nowy i pozbawiony wad, a w sytuacji, gdy nie jest to możliwe, zwrócić Klientowi kwotę zapłaconą za produkt nie później niż w ciągu 14 dni bądź zaoferować alternatywne rozwiązanie. Termin naprawy szkody zostanie ustalony indywidualnie i zależeć będzie od ilości aktualnie otwartych projektów.
§8 Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. 2012 o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2012, Nr 1225).
2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, np. zmiany przepisów prawa (w szczególności prawa podatkowego), zmiany stosunków z dostawcami lub producentami, zmian technologicznych. Każdorazowa zmiana Regulaminu publikowana będzie z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem i będzie wiążąca jedynie dla zamówień złożonych po dniu wejścia w życie nowej wersji Regulaminu.