DESIGNERSKIE MEBLE

FAQ

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Nasze meble wytwarzane są ze sklejki brzozowej wysokiej jakości w klasie I/II. Każdy mebel składa się również z okuć, czyli zawiasów oraz prowadnic. W meblach APUS WOOD DESIGN używamy najwyższej jakości produktów marki BLUM.

Zamówienie odbywa się przez dodanie wybranego produktu do koszyka. Płatność poprzez przelew bankowy nr rachunku (NUMER RACHUNKU) (BANK). W momencie, w którym środki zostaną zaksięgowane na naszym koncie, zamówienie jest skierowane do produkcji. Od tego czasu liczy się również termin realizacji zamówienia.

Jeżeli spodobał Ci się któryś z naszych mebli, ale jego wymiar, kolor lub wybarwienie nie pasują do Twojego wnętrza, wystarczy, że się z nami skontaktujesz telefonicznie lub przez formularz kontaktowy. Po wywiadzie przygotujemy szkicowy rysunek obrazujący zmiany wraz z ich wyceną i terminem realizacji. Wszystko odbywa się droga mailowa lub telefoniczna. Jeśli akceptujesz zmiany, my zabieramy się za pracę. 

Tak, jeżeli chcesz mieć coś specjalnego dla siebie, wystarczy, że się z nami skontaktujesz telefonicznie lub przez formularz kontaktowy. Po wywiadzie przygotujemy szkicowy rysunek obrazujący mebel wraz z ich wyceną i terminem realizacji. Wszystko odbywa się droga mailowa lub telefoniczna. Jeśli akceptujesz projekt, my zabieramy się za pracę.

PYTANIA DOTYCZĄCE ZAPŁATY

W przypadku wysyłki kurierem na chwile obecną jedyną formą płatności jest tradycyjny przelew bankowy na numer konta : (numer konta),
Przy odbiorze osobistym istnieje możliwość płatności gotówką.

Obecnie nie dysponujemy podłączeniem szybkich płatności.
Z czasem napewno się pojawią.

PYTANIA DOTYCZĄCE DOSTAWY

Meble wysyłamy w całości, zaprzyjaźnionymi firmami transportowymi. Przed wysyłką skontaktujemy się z tobą w celu ustalenia dogodnego dnia i godziny dostawy. Pamiętaj, że usługa transportu jest bez wniesienia do mieszkania/domu. 

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym kontakcie.

Jak przystało na meble wysokiej jakości, dostarczamy je w całości, dlatego przed zamówieniem sprawdź drogę przejścia z meblem na docelowe miejsce. Zmierz szerokość oraz wysokość otworów drzwiowych, oraz możliwość przejścia przez klatkę schodową.

Jeśli interesuje Was dostawa za granicę, napiszcie do nas – sprawdzimy opcję i wrócimy z informacją.

PYTANIA DOTYCZĄCE ZWROTÓW I REKLAMACJI

Każdy towar produkowany przez nas jest produkowany indywidualnie. W odniesieniu do Towaru stanowiącego rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według indywidualnej specyfikacji wskazanej przez Klienta, służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, zgodnie z treścią art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 powyższej ustawy.

Staramy się wszystko pakować bardzo starannie, ale może zdarzyć się, że paczki ulegają niewielkim uszkodzeniom podczas transportu. Co wtedy należy zrobić?

Ważne jest aby przy odbiorze paczki sprawdzić czy mebel nie został uszkodzony w transporcie. Zalecamy aby w obecności kuriera, przed podpisaniem odbioru otworzyć paczkę i sprawdzić czy wszystko jest w porządku. W przypadku uszkodzeń należy spisać z kurierem protokół uszkodzeń, który jest podstawą reklamacji.

Prosimy również żebyście każde wgniecenie, uszkodzenie udokumentowali poprzez zrobienie im zdjęcia – te zdjęcia są również podstawą do tego aby zgłosić reklamację.

Następnie skontaktuj się z nami najszybciej jak to możliwe w nieprzekraczającym terminie 3 dni od dostarczenia paczki, w której zauważyłeś uszkodzenia celem ustalenia dalszych kroków.

 

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia there live the blind texts.